2014. január 11., szombat

FOTÓMONTÁZSOK A MUNKÁIMRÓL 1.











Úgy gondolom itt az ideje, hogy bemutatkozzak.

Régebbi munkáimról készült fotókból montázsokat csináltam, melyeket most induló sorozatomban megosztok veletek. Ömlesztve, válogatás, csoportosítás nélkül mutatom be őket.

Általában egyedileg tervezett bútorokat láthattok, a tervezett környezettel együtt. A terveimet szabadkézi rajzzal, vagy számítógéppel készítettem. Van olyan eset, amikor a kivitelezés követésével nem voltam megbízva, vagy csak bizonyos rész tervezés volt a feladatom, de olyan is van közöttük, amikor az utolsó kovácsoltvas betétet is én terveztem. A feladat mindig egyedi és változó volt, ezeket most nem részletezem.

Kommentár nélkül kívánok kellemes nézelődést!


Villa Hotel (pince étterem) Debrecen

magánlakás konyha

Jack Pub Debrecen

magánlakás konyha

magánlakás étkező


Grande Pizzéria Hajdúböszörmény

magánlakás borozó

magánlakás medencetér

magánlakás tiniszoba


 magánlakás konyha




magánlakás tini szoba


 Panzió 

 
magánlakás ifjúsági szoba
 

Apolló Hotel Hajdúszoboszló  

magánlakás gyerekszoba








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése